entillmammablogg.blogg.se

Tisdag

Publicerad 2012-08-07 13:27:47 i Allmänt

Jaha. Då va det 100 år sedan jag skrev sist men jag skyller faktiskt på min huvudvärk den här gången:)
Har haft konstant huvudvärk i 3-4 veckor. Skit jobbigt. Har träffat två läkare som typ inte gör någonting.
 
Men men. Hoppas på att det blir bättre. 
Plutt började dagis idag efter 5 veckors sommarlov. Han behöver vara där och leka av sig lite. Hans mamma är ju lite tråkig eftersom hon bara har ont i huvudet hela tiden, så då är dagis och kompisarna roligare tror jag. Men idag ska han bara gå en kort dag. Ska hämta honom vid 2 tiden. 
 
Senaste tiden har det väl inte hänt så mycket. Vi har mest tagit det lugnt.. Älsklingen började jobba igår.
 
Om mindre än 2 veckor fyller min lilla unge 4 år. Stoora killen<3
 
Bloggar senare. Ska köra en dammsugning:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela