entillmammablogg.blogg.se

Måndag:)

Publicerad 2012-07-02 09:19:04 i Allmänt

Halloj. Idag börjar en ny vecka. Min fina lilla plutt har sommarlov så vi ska mysa hela veckan, för nästa vecka ska han till sin  pappa i 2 veckor framåt. Usch va tråkigt utan honom så länge:(
 
idag ska vi till gröna lund med syster och wille och veronika. Ska bli trevlans. Får se vad jag kan åka?! Blir väl bara småbarnsgrejerna. Men det spelar ingen roll, är inte värsta fanet av grönan längre så det spelar inte så stor roll. 
 
I helgen har vi inte gjort så mycket. Lördags va vi ute och åt iallafall:) Igår kom min syster och dom hit så vi va hemma hos min mamma och spelade lite spel och sånt:)
 
Kommer nog inte uppdatera så mycket i veckan eftersom syster och dom är här. Plus att jag har tandläkare imorgon och onsdag Ultraljud. Men ska försöka uppdatera med mobilen lite då och då:) Nu måste jag göra mig iordning för om en timme ska vi möta upp resten:)
 
 

Kommentarer

Postat av: Carro - Foto

Publicerad 2012-07-04 15:42:18

Hello Sus! ;)

Kul med grönan sist jag var där var när jag och Johanna hälsade på i sthlm då var vi ju på grönan med dig, Linda, Nelle och Elin, eller vilka vi nu var. Skulle vilja åka dit med kidsen men det lär väl inte hinnas med i år heller ;P Man jobbar och sliter.

Varför gjorde ni UL nu? Läste på fejjan nåt om kromosomavvikelser men kan man se sånt på UL var ni oroliga över att det skulle vara nåt sånt? Gör man inte typ en KUB-test för att se sånt? Hoppas allt såg fint ut iaf :) KRAAAM!

Postat av: Carro - Foto

Publicerad 2012-07-04 15:42:38

Hello Sus! ;)

Kul med grönan sist jag var där var när jag och Johanna hälsade på i sthlm då var vi ju på grönan med dig, Linda, Nelle och Elin, eller vilka vi nu var. Skulle vilja åka dit med kidsen men det lär väl inte hinnas med i år heller ;P Man jobbar och sliter.

Varför gjorde ni UL nu? Läste på fejjan nåt om kromosomavvikelser men kan man se sånt på UL var ni oroliga över att det skulle vara nåt sånt? Gör man inte typ en KUB-test för att se sånt? Hoppas allt såg fint ut iaf :) KRAAAM!

Svar: Joo det va KUB test vi gjorde. Nej vi va inte oroliga men sen ett år tillbaka så erbjuder alla mvc sånt. Så vi tog chansen mest för att se bebisen och kolla så att allt är okej:) kraam
entillmammablogg.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela