entillmammablogg.blogg.se

Måndag

Publicerad 2012-06-25 21:03:01 i Allmänt

Idag har det inte hänt ett piss faktiskt. Plutt va på dagis från 9 till 15 och jag låg hemma och kollade på tv bara:) slappt!!
Efter att jag hämtat honom så kollade vi på lejonkungen eller jag kollade en stund bara eftersom jag började med maten sen. Blev lasagne idag. 
 
Imorgon blir det att gå upp tidigt. Har tandläkare ute i saltis klockan 8.45 så Plutt får vara på dagis från halv 8 imorgon. Men då hämtar jag honom efter lunch:) Han får ju gå fulla dagar men tycker det är mysigt med honom hemma om endå jag är hemma:)
 
På söndag kommer min mamma tillbaka och syster och barnen. Ska bli roligt att ha dom här i 2 veckor framöver:)
Ska försöka gå förbi brorsan och snusa bebis också någon dag i veckan. Och min plutt måste få träffa sin nya kusin.
 
Nu ska jag kolla igenom tvn vad som kommer idag:)
 
 
Juste någon som vet hur jag ska göra för att mobilblogga? Jag har laddat ner blogg.se appen men den funkar inte:S Eller alltså det står bara att det inte funkar när jag skriver mailen och lösen.:S

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela