entillmammablogg.blogg.se

Söndag

Publicerad 2012-06-10 18:20:16 i Allmänt

Okej. Idag är det söndag. Igentligen ska lillplutten komma hem idag. Men hans pappa ville ha honom en extra dag.
Och det passar mig perfekt. För imorgon är förskolan stängd och jag jobbar. Ibland är han snäll utan att han fattar det själv. Hade jag frågat om han kunde ha honom måndag så hade jag fått ett tvär nej. Men men.
 
I helgen har vi inte gjort ett skit faktiskt. Igår såg vi en väldigt konstig film på bio. Vill nog inte ens diskutera den. På dagen igår va vi och handlade lite kläder. Behövde byxor eftersom jag inte har några som passar längre.
 
Som sagt imorgon är det jobb 9-13 säkert längre eftersom hela förra veckan va kaos!!
 
Nu ska jag återgå till filmen som jag ser på kanal 9.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela