entillmammablogg.blogg.se

Söndag

Publicerad 2012-07-29 20:44:48 i Allmänt

Halloj. Idag har vi varit hos min kära vän Linda och fikat:) Satt där i 1 timme ungefär sen åkte vi iväg till barkaby allihopa. Vi köpte en lampa till sängen och en stor klocka till vardagsrummet. Efter de åkte vi hem. plutt blev hämtad av sin pappa vid 3 tiden och ska spendera en vecka där:( Usch va jag ogillar att vara ifrån honom så länge. Tycker helgerna är jobbiga tillochmed. Men men detta är sista veckan sen går vi tillbaka till det normala.
 
I lördags hämtade älsklingen våran nya säng:) Den va verkligen as skön och stoooor. Åhh vill så gärna flytta. Men så svårt att byta lägenhet när vi bara vill bo runt omkring här. Vill inte byta dagis plus att vi trivs så bra runt omkring här. Men men vi har gjort det bästa av situationen så vi kan bo här tills det dyker upp något bra:) Nästa vecka är sista semester veckan. Vi har inget planerat då förutom besiktning av bilen på onsdag sen ska vi sälja den och köpa en större(älsklingen vill, jag fattar inte varför) annars har vi inget planerat.
 
Snart fyller min lilla kille 4 år. Och den 28 aug är det dags för RUL, sska bli spännande. Tycker Rul är väldigt sent denna gång. Kommer vara i v20+4 när vi gör det:S Kommer säkert bli tillbakaflyttad, det blir man ju typ alltid.
 
Nu ska jag kolla på någon film och imorgon tänkte jag ta sovmorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela