entillmammablogg.blogg.se

Onsdag

Publicerad 2012-06-27 10:38:48 i Allmänt

Åhh är så trött på att vara hemma. Speciellt när jag mår så dåligt och inte orkar göra någonting:(
Plutt ät på dagis. Ska hämta honom vid 1 tiden för vi ska på bio vid 3. Blir den nya ice age 4.
Sen tänkte jag att vi skulle sova hos min mamma, hon är ju inte hemma. Sen imorgon tänkte vi åka och hälsa på Theos nya kusin.
 
 
Usch för illamående. För två veckor sen så gick illamåendet över när jag åt typ var tredje timme, men nu hjälper ingenting. Är glad iallafall att jag kan äta, kunde ju inte det med T. 
Nu ska jag packa iordning lite saker så vi hörs väl sen:)

Kommentarer

Postat av: Carro - Foto

Publicerad 2012-07-04 15:44:09

Jobbar du inte eller är du sjukskriven för illamåendet? Fan så jobbigt att gå runt och må illa hela tiden.

Svar: Jag har typ "semester" Dom behöver inte personal under sommaren eftersom alla förskolor slås ihop till en:)
entillmammablogg.blogg.se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela