entillmammablogg.blogg.se

Lördag

Publicerad 2012-06-23 19:02:04 i Allmänt

Har varit väldigt gleeeest i bloggen.
Vi va ju i skåne förra veckan, eller vi åkte torsdag och kom hem söndag. Fredagen där tog systerdotter studenten.
Så vi åt massa smörgåstårta och vanlig tårta och folket drack alkohol. Va väldigt trevligt. Resten av helgen tog vi det faktiskt väldigt lugnt. Söndagen vid 12 tiden började vi packa bilen för att åka mot Stockholm igen.
Vi lämnade min mamma kvar där så hon åker med syster hem sen den 1 juli.
 
I veckan har det inte hänt så mycket. Tandläkare och möte.
 
Igår va det midsommar. Himla mysigt. Vi åkte till älsklingens mormors landställe ute på dalarö. Hela hans släkt va nästan där. Vi va ute på ön vid elva och då började vi med lunchen. Sill,potatis,sallad,köttbullar och nubbar:) Vid tre tiden va vi bjudna över till grannen. Grannen bjuder över hela ön plus grann öarna dit för firande. Så vi klädde midsommarstången och alla dansade runt den(inte jag) och efter det va de lekar. Va faktiskt jätte mysigt. 
När jag va liten så hade vi husvagn ute på ingarö och då va det också massooor med folk där nere vid stranden. Älskade faktiskt det:)
Och något mer som hände igår va att jag blev faster:) En liten pojke på 2,9 kilo kom igår 21.33. Va där idag och luktade på bebis och myste:) Så himla söt. Han har ännu inte fått något namn. 
 
Imorgon ska vi köpa en ny säng iallafall och kanske en systemkamera:) 
Nu ska jag försöka hitta nått att se på:)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela